dinsdag 31 januari 2012

Japanese Tilda

Opnieuw dit schattige stempeltje Japanese Tilda van Magnolia gebruikt.
Het papier is van Webster Page en ligt al een tijdje op mij te wachten en in combinatie met deze stempel kreeg ik een leuk idee.
Ik heb een 6tientje gebruikt achter de journaling card en de kroonluchter en Tilda naar voren laten komen met 3d tape.

Tilda heb ik ingekleurd met Distress inkt, en met de volgende kleuren; milled lavender, antiqe linnen, tattered rose, black soot, weathered wood, crushed olive, peeled paint en pine needles.

De roosjes heb ik bewerkt met glitter glue.

Het kaartje heb ik versierd met een zwart roosje met wat kant erin, witte roosjes die wat gekleurd zijn met tattered rose inkt, geponste blaadjes en zelf gefabriceerde rozenknopjes.
Leuk dat je even kwam kijken en zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.


Liefs Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten