vrijdag 2 juli 2010

Vogelkooitje

Hier mijn vogelkooitje,
Het is al een tijdje af maar mocht het toendertijd nog niet plaatsen omdat het misschien in het scrapbookmagazine zou komen maar dat is helaas niet door gegaan.
Daarna heeft het eigenlijk een tijdje geduurd voor ik er zelf foto's van gemaakt heb. Hier dus de foto's.
Het vogelkooitje heb ik op de kop getikt bij een winkeltje bij mij om de hoek.
De naam van het winkeltje is "Ebenist" en verkoopt antiek en home decoratie spulletjes.
Ik heb het vogelkooitje bewerkt met papier van Webster Pages en bloemen van Prima Marketing. Alles is afgewerkt met pearls, knoopjes, lint en een stukje orchidee van een zijde orchideën tak. Het vogeltje is een beeldje van steen en heb ik gekocht bij Kastelein tuincomfort hier bij ons op het dorp.
De achterkant van het vogelkooite is designpapier waar ik de blaadjes en de takjes van heb uitgeknipt.







Liefs Marina







Geen opmerkingen:

Een reactie posten