zondag 21 juni 2009

Mini album voor mn vader

Mijn vader was afgelopen vrijdag jarig en vierde gisteren zijn verjaardag.
Nu heeft mijn vader veel kleine foto's van Daniël, dus vond ik het wel leuk om een mini album te scrappen waar hij deze foto's in kon doen.
Ben gisterochtend dus nog even heerlijk naar Paper & Pictures geweest, waar ik het een en ander heb gekocht.
Het mini album is van Maya Road (een heerlijk merk, waar ik altijd vele kanten mee uit kan)
Er zitten 4 tabs in met daartussen een envelopje, deze zijn natuurlijk ideaal om fotootjes in te bewaren.
Het papier is van luxe/gingersnap, dit alles in combinatie met bloemetjes, pins, lintjes en knoopjes maakt het natuurlijk wel gezellig.
Ik moet zeggen dat ik er niet een heel project van heb gemaakt, maar het redelijk rustig is gehouden.
Op de eerste tab is een kaartje geplakt voor 'opa' en op de andere tabs heb ik een sepia foto van Daniël geplakt.
Hieronder wat indrukken van het geheel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten